З ВІННИЦЬКИХ ВЧИТЕЛІВ ГОТУВАТИМУТЬ «УНІВЕРСАЛЬНИХ БІЙЦІВ»



«Нові предмети у школах вводять, щоб вчителі мали ставку» – освітянин 

Директор департаменту вищої освіти міністерства освіти і науки Олег Шаров вважає, що кількість навчальних предметів у школах потрібно зменшувати, повідомляє Vlasno.info. Свою точку зору на розвиток концепції вищої освіти і систему освіти загалом він висловив під час експертної скайп-зустрічі з освітянами одразу шести областей України. 

На його думку, нові предмети у школах створюють, аби вчителі мали достатнє навантаження. 

– Коли діти вивчають по 18-20 предметів, навантаження стає одним з найпотужніших факторів демотивації школярів, – каже Олег Шаров. 

На думку очільника міністерського департаменту, якщо дитина піде навчатись у гуманітарний клас, то немає нічого поганого в тому, що фізика, хімія, біологія буде читатися одним інтегрованим предметом. 

– Я є палким прихильником інтегрованих уроків і зменшення кількості навчальних предметів, – зазначив він. – Треба, аби шкільний вчитель був універсалом. 

Доктор сільськогосподарських наук, професор обласної академії неперервної освіти Олександр Мудрак озвучив з цього приводу питання, яке непокоїть наразі більшість українських педагогів: 

– Як вплине процес інтегрування навчальних предметів і скорочення їх кількості до дев'яти? Чи не зменшиться кількість педпрацівників, чи не залишаться вони без роботи, зарплатні, без необхідної кількості годин? Адже сьогодні відповідно до проекту закону про освіту планується збільшити тижневе навантаження на вчителів з 18 до 22 годин і об'єднати ці навчальні предмети. 

З цього приводу директор профільного департаменту МОН України зауважив, що це не означає, що на вчителів чекають скорочення. Це лише мотивуватиме педпрацівників до самовдосконалення, зокрема, підвищення кваліфікації, яке дозволить викладати інтегровані уроки. 

Водночас директор департаменту вищої освіти МОН зауважив, що це наразі не є затверджена концепція розвитку вищої освіти. 

– Це навіть не є офіційний проект, це робочі матеріали для обговорення під час експертних зустрічей, – заспокоїв він присутніх на скайп-зустрічі. 

Серед іншого вінницькі освітяни підняли і проблему підготовки вчителів, що працюватимуть в умовах профільної освіти, яка впроваджуватиметься в українських школах вже за два роки. 

– Ми просимо врахувати державне замовлення на підготовку таких вчителів, – зауважила професор обласної академії неперервної освіти Надія Василенко. – Вищі педагогічні заклади не зможуть так швидко підготувати і переорієнтувати цих вчителів. 

За словами заступника директора обласного департаменту освіти і науки Олени Чорної, наразі також залишається проблема підготовки вчителів суміжних спеціальностей. 

– В умовах, коли ми маємо невеликі сільські школи, а для Вінниччини це значна проблема, оскільки 80 % шкіл області — у сільській місцевості, для того, аби забезпечити вчителю повне навантаження, треба готувати його таким чином, щоб він міг викладати кілька предметів на цілком законних підставах, – зауважила Олена Чорна. 

Заступник директора обласного департаменту освіти також запропонувала активізувати співпрацю з педагогічними вузами, аби студенти-педагоги більше практикувались безпосередньо у школах. 

Нагадаємо, Лілія Гриневич під час всеукраїнської наради зауважила, що українські діти вчать багато зайвого.  

Джерело: vlasno.info 
http://vlasno.info/suspilstvo/dopomoga/osvita/item/17226-z-vinnytskykh-vchyteliv-hotuvatymut-universalnykh-biitsiv

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чи може вчитель піти у відпустку отак посеред навчального року

Положення про батьківські збори

Привітання з отриманням дипломів “магістра”