Пам'ятка студенту

Навчальні питання, основні терміни та визначення

Студент (здобувач вищої освіти)

Це особа, яка навчається у закладі вищої освіти на певному рівні вищої освіти.

Індивідуальний навчальний план
Це документ, що містить інформацію про перелік та послідовність вивчення студентом навчальних дисциплін і проходження практик, обсяг навчального навантаження за всіма видами навчальної діяльності, види та строки підсумкового семестрового контролю та атестації, а також, у разі потреби, зміни до індивідуального навчального плану.
Індивідуальний навчальний план складається на кожний навчальний рік (на наступний навчальний рік індивідуальний навчальний план складається, як правило, наприкінці поточного).
Індивідуальний навчальний план формується студентом особисто за участю керівника спеціальності та затверджується завідувачем кафедри.
Академічна відпустка
Перерва у навчанні, право на яку студент отримує у зв'язку з обставинами, які унеможливлюють виконання освітньої (наукової) програми (за станом здоров'я, призовом на строкову військову службу у разі втрати права на відстрочку від неї, сімейними обставинами навчання чи стажування в освітніх і наукових установах (у тому числі іноземних держав) тощо).
Академічна заборгованість
Наявність навчальних дисциплін, практик, інших видів навчальної діяльності, за які здобувачу вищої освіти не були призначені кредити у зв'язку з невиконанням ним без поважних причин індивідуального навчального плану та графіку освітнього процесу.
Академічна мобільність
Можливість учасників освітнього процесу навчатися, викладати, стажуватися чи проводити наукову діяльність в іншому закладі вищої освіти (науковій установі) на території України чи поза її межами.
Академічна недоброчесність
Це несамостійне виконання здобувачем вищої освіти екзаменаційних, залікових, контрольних, курсових робіт, індивідуальних завдань, списування, використання заборонених на контрольному заході навчальних та довідкових матеріалів, відтворення у своїх працях чужих опублікованих результатів (текстів) без належного посилання на автора, фальсифікація результатів.

Як будуть оцінюватися знання студента під час навчання?
Оцінкою підсумкового семестрового контролю є сума балів, набраних здобувачем вищої освіти протягом семестру при виконанні контрольних заходів, передбачених програмою навчальної дисципліни (практики), та балів, набраних ним при складанні семестрового екзамену (виконанні підсумкової залікової роботи). Як виняток, допускається можливість не включати до робочих навчальних планів складання семестрових екзаменів (виконання підсумкових залікових робіт) з окремих навчальних дисциплін. У такому випадку оцінка підсумкового семестрового контролю виставляється як сума балів, набраних здобувачем вищої освіти при проходженні контрольних заходів протягом семестру.
Максимальна сума балів, яку може набрати здобувач вищої освіти при підсумковому семестровому контролі, складає 100.
Оцінка підсумкового контролю також виставляється за однією зі шкал, прийнятих в академії:
а) чотирирівнева шкала оцінювання - оцінки «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно»;
б) дворівнева шкала оцінювання - оцінки «зараховано», «не зараховано».

Чи може студент дізнатися про кількість поточних балів?
Науково-педагогічні працівники (викладачі) мають інформувати студентів про кількість набраних балів до початку екзаменаційної сесії.
Чи може студент ознайомитися із системою оцінювання дисципліни?
На початку семестру науково-педагогічний працівник, який викладає дисципліну, повинен ознайомити студентів зі змістом, структурою, формою екзаменаційної (залікової) роботи та прикладами завдань попередніх років, а також із системою і критеріями її оцінювання.

Скільки курсових може бути протягом одного навчального семестру?
Не більше двох курсових робіт.
На виконання курсової роботи передбачається 20-40 годин самостійної
роботи.

Коли мають оголошувати результати екзаменаційної (підсумкової залікової) письмової роботи?
Студент має бути ознайомлений із результатами своєї екзаменаційної (підсумкової залікової) письмової роботи не пізніше, ніж через п'ять робочих днів після її написання. Здобувач вищої освіти має право ознайомитися з перевіреною роботою й одержати пояснення щодо отриманої оцінки.
Що робити, якщо студент не згоден з отриманою за екзамен (залік) оцінкою?
У разі незгоди з оцінкою студент має право подати в день оголошення оцінки або у наступний робочий день завідувачу кафедри письмову апеляцію, вказавши конкретні причини незгоди з оцінкою.
Завідувач кафедри разом із екзаменатором, залучаючи, за необхідності, інших фахівців, протягом трьох днів розглядає апеляцію і в усній формі сповіщає студента про результати розгляду.
Чи може студент обрати цікаві для себе дисципліни?
Студент може обрати не менш як 25% навчальних дисциплін. До них можуть бути включені навчальні дисципліни, що не входять до переліку дисциплін, встановленого освітньою програмою конкретної спеціальності, та вивчаються за межами академії. Такі навчальні дисципліни включаються до індивідуального навчального плану за наявності офіційного документа, виданого установою (в тому числі закордонною), що має право на надання послуг з вищої освіти та підтверджує присвоєння кредитів із конкретної навчальної дисципліни.
Які права має студент?
Студент має право на:
 вибір форми навчання під час вступу до академії;
 безпечні й нешкідливі умови навчання, праці та побуту;
 трудову діяльність у позанавчальний час;
 додаткову оплачувану відпустку у зв'язку з навчанням за основним місцем роботи, скорочений робочий час та інші пільги, передбачені законодавством для осіб, які поєднують роботу з навчанням;
 безоплатне користування бібліотеками, інформаційними фондами, навчальною, науковою та спортивною базами академії;
 безоплатне забезпечення інформацією для навчання у доступних форматах із використанням технологій, що враховують обмеження життєдіяльності, зумовлені станом здоров'я (для осіб з особливими освітніми потребами);
 користування виробничою, культурно-освітньою, побутовою, оздоровчою базами академії у порядку, передбаченому Статутом академії;
 забезпечення гуртожитком на строк навчання у порядку, встановленому законодавством;
 участь у науково-дослідних, дослідно-конструкторських роботах, конференціях, симпозіумах, виставках, конкурсах, представлення своїх робіт для публікації;
 участь у заходах з освітньої, наукової, науково-дослідної, спортивної, мистецької, громадської діяльності, що проводяться в Україні та за кордоном, у встановленому законодавством порядку;
 участь в обговоренні та вирішенні питань удосконалення освітнього процесу, науково-дослідної роботи, призначення стипендій, організації дозвілля, побуту, оздоровлення;
 внесення пропозицій щодо умов і розміру плати за навчання;
 участь у громадських об'єднаннях;
 участь у діяльності органів громадського самоврядування академії, навчально-наукових лабораторій, науково-методичних центрів, вченої ради академії, науково-методичної ради, органів студентського самоврядування;
 вибір навчальних дисциплін у межах, передбачених відповідною освітньою програмою та робочим навчальним планом, в обсязі, що становить не менш як 25% від загальної кількості кредитів ЄКТС, передбачених для конкретного рівня вищої освіти;
 навчання одночасно за декількома освітніми програмами, а також у декількох вищих навчальних закладах, за умови отримання тільки однієї вищої освіти за кожним ступенем за кошти державного (місцевого) бюджету та тільки однієї освіти за денною формою навчання;
 академічну мобільність, у тому числі міжнародну;
 дотримання соціальної допомоги у випадках, встановлених законодавством;
 зарахування до страхового стажу відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» періодів навчання на денній формі у закладах вищої освіти (аспірантурі, докторантурі) за умови добровільної сплати страхових внесків;
 академічну відпустку або перерву в навчанні із збереженням окремих прав здобувача вищої освіти, а також на поновлення навчання у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України;
 участь у формуванні індивідуального навчального плану;
 моральне та/або матеріальне заохочення за успіхи у навчанні, науково-дослідній і громадській роботі, за мистецькі та спортивні досягнення тощо;
 захист від будь-яких форм експлуатації, фізичного та психічного насильства;
 безоплатне проходження практики на підприємствах, в установах, закладах та організаціях, а також на оплату праці під час виконання виробничих функцій згідно із законодавством;
 канікулярну відпустку тривалістю не менш як вісім календарних тижнів на навчальний рік;
 дотримання цільових пільгових державних кредитів для здобуття вищої освіти у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;
 оскарження дій органів управління академії та їх посадових осіб, педагогічних і науково-педагогічних працівників;
 спеціальний навчально-реабілітаційний супровід та вільний доступ до інфраструктури академії відповідно до медико-соціальних показань за наявності обмежень життєдіяльності, зумовлених станом здоров'я;
 студенти, які навчаються в академії за денною формою навчання за рахунок коштів обласного (місцевого) бюджету, мають право на отримання стипендій у встановленому законодавством порядку. Особи, які навчаються в академії за денною формою навчання, можуть отримувати інші стипендії, призначені фізичними (юридичними) особами.
Які обов'язки має студент?
Студенти в академії зобов'язані:
 дотримуватися вимог законодавства, Статуту та Правил внутрішнього розпорядку академії, загальновизнаних норм співжиття, моралі, етики;
 виконувати вимоги з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки, передбачені відповідними правилами та інструкціями;
 виконувати вимоги освітньої (наукової) програми, дотримуватися графіка навчального процесу та навчального плану, відвідувати заняття;
 систематично, глибоко оволодівати професійною майстерністю, підвищувати загальнокультурний рівень;
 берегти майно академії, в тому числі і в гуртожитку.
Які обов'язки та права має староста?
Староста представляє інтереси студентів групи на кафедрі.
Староста несе відповідальність за виконання обов'язків та використання прав, передбачених Положенням про організацію освітнього процесу в КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».
На першому курсі староста призначається розпорядженням керівника спеціальності за його згодою. У подальшому староста переобирається зборами студентів академічної групи. Кандидатура старости затверджується розпорядженням завідувача кафедри. Звільнення старости здійснюється розпорядженням керівника спеціальності за таких підстав: за власним
бажанням; з ініціативи кафедри (за умови погодження зі студентами групи); за рішенням зборів студентів конкретної групи.
Староста зобов'язаний:
 своєчасно інформувати студентів про організацію та провадження освітнього процесу в академії, проведенні в академії заходів, що стосуються студентів групи;
 оперативно інформувати кафедру про зрив занять, можливі непорозуміння у розкладі занять тощо;
 оперативно інформувати кафедру про порушення прав студентів, можливі конфлікти з науково-педагогічними працівниками, інші проблеми, що є важливими для студентів;
 брати участь у зборах старост академічних груп;
 після закінчення екзаменаційної сесії отримувати інформацію про її результати, рейтингові бали та рейтинги студентів, призначення стипендій і доводити цю інформацію до відома студентів.
Староста має право:
 брати участь у плануванні, організації та проведенні заходів, пов'язаних з освітнім процесом, культурно-виховними заходами, в яких беруть участь студенти академічної групи;
 рекомендувати кращих студентів групи до матеріального та морального заохочення за відмінне навчання, активну участь у науково-дослідній, громадській, спортивній та культурно-масовій роботі тощо;
 вносити пропозиції щодо накладання на студентів стягнень за порушення навчальної дисципліни, правил внутрішнього розпорядку;
 представляти інтереси групи під час призначення стипендій та поселення до гуртожитку;
 координувати діяльність студентів групи, пов'язану з освітнім процесом та позанавчальною активністю.
Що буде у разі виявлення академічної недоброчесності?
Якщо академічну недоброчесність виявлено при проведенні контрольного заходу, науково-педагогічний працівник, який проводив захід, сповіщає службовою запискою керівника спеціальності та завідувача кафедри про факт виявлення академічної недоброчесності. Здобувач вищої освіти, винний в академічній недоброчесності, може бути видалений з аудиторії, де проводиться контрольний захід, а його оцінка за виконання роботи має бути знижена до 0 балів.
Якщо академічну недоброчесність виявлено при перевірці екзаменаційної, залікової, контрольної, курсової роботи, іншого індивідуального завдання, оцінка здобувача вищої освіти за виконання екзаменаційної, залікової, контрольної, курсової роботи, індивідуального
завдання має бути знижена до 0 балів.
Якщо академічну недоброчесність виявлено під час перевірки дипломної роботи на наявність запозичень з інших документів, то студент не допускається до захисту і відраховується з академії. При цьому кафедра встановлює, чи може студент у майбутньому подати до захисту цю ж саму роботу з доопрацюванням, або він зобов'язаний виконати роботу за новою темою. Дане строго мотивоване рішення зазначається у протоколі засідання кафедри.
За що відповідає куратор групи?
Обов'язками куратора є:
 ознайомлення студентів групи з історією, структурою, діяльністю і перспективами розвитку академії;
 роз'яснення особливостей організації освітнього процесу в академії та на кафедрі;
 ознайомлення з організацією роботи бібліотеки (за допомогою працівників бібліотеки);
 інформування студентів про рішення Вчених рад академії, наказів ректора та розпоряджень керівника спеціальності, що стосуються студентства;
 ознайомлення студентів з нормативно-методичними матеріалами, що регламентують організацію освітнього процесу;
 роз'яснення механізму формування індивідуальних навчальних планів та організації самостійної роботи;
 контроль за реалізацією студентами навчального плану: відвідування занять, дотримання термінів складання заліків, екзаменів, контроль успішності;
 сприяння участі студентів групи в роботі в наукових конференціях і семінарах, олімпіадах і конкурсах наукових робіт;
 надання допомоги студентам групи в організації культурно-просвітницьких заходів;
 сприяння участі студентів групи в академічних заходах: конкурсах, фестивалях, концертах тощо;
 проведення виховної роботи;
 забезпечення необхідних контактів із батьками студентів академічної групи, інформування їх про успіхи та труднощі навчання студентів;
 проведення кураторських годин відповідно до затвердженого розкладу занять кафедри;
 роз'яснення особливостей механізму Порядку призначення і виплати стипендій.
Чи може студент корегувати свій графік відвідування занять?
Для внесення змін до індивідуального плану та встановлення індивідуального графіка освітнього процесу здобувач вищої освіти подає заяву на ім'я ректора (проректора) з зазначенням відповідної підстави. На час подання заяви здобувач не повинен мати академічної заборгованості.
Основними підставами для внесення змін до індивідуального навчального плану та встановлення індивідуального графіку освітнього процесу є:
 реалізація студентом права на академічну мобільність відповідно до міжнародних договорів про співробітництво в галузі освіти та науки, міжнародних програм та проектів, учасником яких є академія, договорів про співробітництво між академією та вітчизняним або іноземним навчальним закладом (науковою установою);
 реалізація студентом права на академічну мобільність із власної ініціативи на основі індивідуального запрошення, в тому числі для мовного стажування, наукового стажування (підтверджуються наданням довідки з місця роботи або індивідуальним запрошенням);
 медичні показники (підтверджуються наданням відповідних документів);
 сімейні обставини (надається письмове обґрунтування);
 реалізація права студентом на трудову діяльність у позанавчальний час, у тому числі за кордоном (підтверджується наданням довідки з місця роботи або індивідуального запрошення).
Що трапиться, якщо не з'явитися на екзамен (залік) без поважної причини?
Якщо студент без поважної причини не з'явився на семестровий екзамен, приймання екзамену проводиться після екзаменаційної сесії комісією, яка створюється наказом ректора (проректора) за поданням керівника спеціальності.
Склад комісії включає в себе не менше п'яти осіб, обов'язковим є включення керівника спеціальності, завідувача кафедри.

Скільки разів можна перескладати екзамен (залік)?
Якщо результати здобувача вищої освіти за певним видом навчальної діяльності сумарно оцінені менше ніж 50 балами, він має право до закінчення екзаменаційної сесії повторно скласти семестровий екзамен (виконати підсумкову залікову роботу) та/або повторно виконати контрольну роботу та/або індивідуальні завдання.
Повторне складання семестрового екзамену, повторне виконання підсумкової залікової роботи, повторне виконання контрольної роботи, повторне виконання індивідуального завдання допускається не більше трьох разів. Перші два рази - науково-педагогічному працівнику, третє
перескладання - комісії, яка створюється наказом ректора (проректора) за поданням керівника спеціальності. Оцінка комісії є остаточною.
Який термін погашення академічної(их) заборгованості(ей)?
Студент, який за результатами підсумкового семестрового контролю набрав менше 50 балів більше ніж з трьох видів навчальної діяльності, передбаченими його індивідуальним навчальним планом на певний семестр, наказом ректора (проректора) відраховується з академії як такий, що не виконав навчальний план.
Студенту, який за результатами підсумкового семестрового контролю набрав менше 50 балів не більше як за трьома видами навчальної діяльності, передбаченими його індивідуальним навчальним планом на певний семестр, наказом ректора (проректора) встановлюється термін ліквідації академічної заборгованості. У разі, коли у визначений строк академічна заборгованість не ліквідована, здобувач вищої освіти відраховується з академії як такий, що не
виконав навчальний план.
Термін ліквідації академічної заборгованості, встановлений студенту, який навчається за державним замовленням, повинен закінчуватися раніше, ніж дата початку наступного навчального семестру згідно з навчальним планом за відповідною спеціальністю (напрямом підготовки). У разі, коли у визначений строк академічна заборгованість не ліквідована, студент
відраховується з числа осіб, які навчаються за державним замовленням.
Студент, який станом на останній робочий день перед початком нового навчального року має академічну заборгованість, відраховується з академії як такий, що не виконав навчальний план.
3 яких причин студента можуть відрахувати з академії?
Підставами для відрахування з академії здобувача вищої освіти є:
 завершення навчання за відповідною освітньою (науковою) програмою; власне бажання;
 переведення до іншого навчального закладу;
 невиконання навчального плану (зокрема, через неявку без поважних причин здобувача вищої освіти на більше ніж 25% навчальних занять (лекцій, семінарських, практичних, лабораторних занять), запланованих в індивідуальному навчальному плані), що підтверджується службовими записками науково-педагогічних працівників, які проводили заняття, та/або витягами з протоколів засідань кафедр, що забезпечують викладання);
 порушення умов договору (контракту), укладеного між академією та особою, яка навчається, або фізичною (юридичною) особою, яка оплачує таке навчання;
 інші випадки, передбачені законом.
Чи можна знову навчатися в академії після відрахування?
Особа, відрахована з закладу вищої освіти до завершення навчання за відповідною освітньою програмою, має право на поновлення на навчання в межах ліцензованого обсягу вищого навчального закладу.
Поновлення на навчання осіб, відрахованих з закладів вищої освіти, а також переведення студентів здійснюються, як правило, під час канікул наказом ректора (проректора), за умови, що академічна різниця не перевищує 20 кредитів.
Поновлення на навчання студентів здійснюється за погодженням з органами студентського самоврядування та первинною профспілковою організацією студентів, аспірантів і докторантів академії.
Поновлення студентів на перший курс не допускається.
Яким чином можна здобути другу вищу освіту?
Здобуття другої (наступної) вищої освіти здійснюється в тому ж порядку, що і здобуття першої вищої освіти, відповідно до обраної освітньої програми та затвердженого на її основі навчального плану підготовки за обраною спеціальністю. Для здобувача другої (наступної) вищої освіти складається індивідуальний навчальний план, яким може бути передбачено визнання результатів попереднього навчання (перезарахування результатів раніше складених студентом заліків, екзаменів і практик).
В індивідуальному навчальному плані студента випускова кафедра визначає перелік дисциплін на кожний семестр з урахуванням можливостей кафедри та бажань студента.
Термін навчання за другою (наступною) освітою визначається загальною кількістю кредитів, передбачених затвердженим навчальним планом для відповідної спеціальності (напряму), з урахуванням кредитів, зарахованих за результатами визнання результатів попереднього навчання, виходячи з нормативної кількості кредитів за навчальний рік.

Житлово-побутові питання
Який механізм поселення до гуртожитку?

Право на поселення до гуртожитку мають іногородні студенти.
Поселення відбувається ЦІЛКОМ БЕЗКОШТОВНО.
Студент під час поселення до гуртожитку повинен:
 пред'явити паспорт;
 зареєструватися у дирекції гуртожитку;
 провести оплату за проживання;
 пройти інструктаж із техніки безпеки під час експлуатації електропобутових приладів, побутової радіоапаратури і газового обладнання, вивчити правила внутрішнього розпорядку, протипожежної безпеки, ознайомитись із сантехнічним обладнанням, правилами користування
особистими електропобутовими приладами, оформити особову картку для одержання інвентарю індивідуального користування.
Гуртожиток знаходиться за адресою: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького,
буд. 33. Транспорт – тролейбуси № 9, 11.
Які права має мешканець гуртожитку?
 мешканці гуртожитку мають право на цілодобовий вхід до гуртожитку; 
 користуватися на рівних умовах з іншими мешканцями допоміжними приміщеннями (загального користування), обладнанням та інвентарем гуртожитку;
 вимагати своєчасної заміни обладнання, що стало непридатним для використання, усунення недоліків у наданні послуг з обслуговування гуртожитку;
 звертатися до керівництва академії зі скаргами, пропозиціями щодо роботи працівників гуртожитку, житлово-побутових умов, які не відповідають вимогам Положення про студентський гуртожиток і нормам обладнання та утримання гуртожитків.
Які обов'язки мешканця гуртожитку?
Мешканці гуртожитку зобов'язані:
 дотримуватися Правил внутрішнього розпорядку у гуртожитку;
 своєчасно вносити плату за проживання в гуртожитку;
 підтримувати чистоту і порядок у кімнаті, де проживають, та в місцях загального користування;
 використовувати жилу площу та майно гуртожитку за призначенням;
 забезпечувати схоронність приміщень, обладнання та інвентарю гуртожитку;
 дотримуватися правил пожежної безпеки під час користування електричними, газовими та іншими приладами;
 у разі виселення з гуртожитку передати завідуючому гуртожитком все майно, що було надано мешканцю у користування;
 знати і виконувати «Положення про поселення, проживання та правила внутрішнього розпорядку у гуртожитках КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»;
 дбайливо ставитися до майна гуртожитку, економно витрачати тепло, електроенергію, газ і воду;
 про всі надзвичайні події в гуртожитку терміново повідомляти завідуючого гуртожитком та чергового;
 відшкодовувати заподіяні матеріальні збитки відповідно до законодавства;
 дoтpимyвaтиcя правил техніки безпеки та пожежної безпеки;
 реєструвати додаткові електроприлади у коменданта гуртожитку.
Порядок оплати за гуртожиток
Конкретний розмір оплати за проживання в гуртожитках встановлюється керівництвом академії та визначається відповідно до тарифів, порядку розрахунків за комунальні послуги та залежно від рівня комфортності житла.
Чи є у студента можливість поїхати за кордон за міжнародною навчальною або робочою програмою під час навчання в університеті?
Студентам академії в рамках реалізації права на академічну мобільність надається можливість взяти участь у провідних міжнародних програмах, таких як Erasmus+, Fulbright (Америка), Study of Poland (Польща), DAAD та інші.
У разі проходження конкурсної комісії з відбору учасників освітнього процесу, виконання всіх умов конкурсу студент номінується на стипендіальне місце, після чого йому надсилають запрошення від партнера програми, на підставі якого оформлюється індивідуальний навчальний план, затверджений рішенням Вченої ради академії, згідно з яким студент складає сесію. Успішно склавши сесію, студент від'їжджає за програмою.
Який порядок оплати за навчання в академії?
Оплату за навчання можна здійснювати щомісячно, до 10 числа кожного місяця. У разі невиконання умов контракту (п. 6.3) студента відраховують.
Стипендіальні питання
Який порядок призначення академічних стипендій?

Право на призначення академічної стипендії мають студенти, які здобувають вищу освіту в академії за державним замовленням за рахунок коштів загального фонду державного бюджету.
Академічні стипендії призначаються студентам за результатами навчання у попередньому навчальному семестрі з першого числа місяця, що настає після закінчення семестрового контролю (студентам у першому семестрі навчання за освітньо-професійними програмами «бакалавр» та «магістр» - на підставі наказу про зарахування до академії).
Інформація про студентські документи
Що робити у разі втрати студентського квитка?

1. Звернутися до відповідального працівника на кафедрі для відновлення студентського квитка та заблокувати втрачений документ.
2. Написати заяву на ім'я проректора з науково-педагогічної роботи та моніторингу якості освіти з проханням надати дозвіл на виготовлення дубліката студентського квитка.
3. Внести сплату за нього. Сплата за студентський квиток проводиться у банку за реквізитами, що надає бухгалтерія академії.
4. Після сплати надати чек відповідальному за замовлення студентських квитків із кафедри, який формує нову заявку на виготовлення дубліката студентського квитка.
Список використаних джерел
1. Закон України «Про вищу освіту».
2. Закон України «Про військовий обов'язок і військову службу».
3. Положення про організацію освітнього процесу в КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».
4. Положення про поселення, проживання та правила внутрішнього розпорядку в гуртожитку КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».
7. Правила призначення і виплати стипендій у КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чи може вчитель піти у відпустку отак посеред навчального року

Положення про батьківські збори

Привітання з отриманням дипломів “магістра”