1. Які документи потрібні, щоб зареєструвати громадську та благодійну організацію, та який орган здійснює реєстрацію таких організацій?
Відповідь на це запитання допоможе дати ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Для того, щоб зареєструвати громадську та благодійну організацію потрібно подати наступні документи:
1) заява про державну реєстрацію створення юридичної особи
2) реєстр громадян, які брали участь в установчих зборах
3) статут організації (пронумерований, прошитий та підписаний)
4) відомості про керівні органи
5) заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій – за бажанням.
Для реєстрації громадського об’єднання документи необхідно подати до управління юстиції (якщо у місті є райони – то до відповідного районного управління юстиції). Реєстрацію повинна здійснюватися протягом 3х робочих днів.
Для реєстрації благодійної організації документи подається до державного реєстратора (у ЦНАП). Реєстрація повинна здійснюватися протягом 24х годин.

Звертаю увагу! Найближчим часом ми чекаємо на Наказ Міністра юстиції, яким має бути затверджено особливості процедури реєстрації громадських організацій. І по секрету скажу, що зараз ми намагаємося там передбачити можливість подавати документи для реєстрації громадських організацій у ЦНАПи. Але про це напишу згодом)http://legalspace.org/ua/napryamki/bezpeka-nuo/item/6572-yak-zareiestruvaty-hromadsku-chy-blahodiinu-orhanizatsiiu-u-2016mu-update

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чи може вчитель піти у відпустку отак посеред навчального року

Положення про батьківські збори

Привітання з отриманням дипломів “магістра”