Особливості роботи вчителя в різних країнах світу

Організація економічного співробітництва та розвитку ОЕСР (Organisation for Economic Co-operation and Development, OECD) провела широкомасштабне вивчення особливостей учительської праці у країнах, що є членами ОЕСР, що отримало назву «Міжнародне дослідження систем викладання й навчання (Teaching and Learning International Survey, TALIS)».

Під час доповіді про отримані результати неодноразово звучало схвалення британської системи середньої освіти у порівнянні з іншими країнами світу. При цьому всі присутні: від керівника «Ofsted» (Office for Standards in Education, Children's Services and Skills – державної установи, що інспектує всі зареєстровані школи у Великобританії) Майкла Уілшоу до попереднього міністра освіти Маукла Гоува висловлювали захоплення системою освіти Сінгапуру, де молоді учні показують особливо високі результати у вивченні математики.

Також було відзначено, що в даний час найкраще співвідношення ціни та якості надає система освіти Фінляндії, в якій завдяки відмінній роботі вчителів учні отримують високі бали в моніторингових дослідженнях «Міжнародної програми з оцінки освітніх досягнень учнів» (Programme for International Student Assessment, PISA). Дані тестові дослідження оцінюють грамотність школярів у різних країнах світу та їх уміння застосовувати знання на практиці. І це при тому, що у Фінляндії вчителі отримують досить невисокі зарплати, а навчають відносно великі класи.
http://osvita.ua/school/method/42821/

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чи може вчитель піти у відпустку отак посеред навчального року

Привітання з отриманням дипломів “магістра”

Положення про батьківські збори