Лілія Гриневич: Кожен учитель має пройти курс з психосоціальної допомоги, щоб розвивати стійкість до стресу в дітей

Діти-переселенці, діти, які навчаються у «сірій зоні» поруч із лінією зіткнення, та діти воїнів АТО – три вразливі групи, що конче потребують отримання психосоціальної допомоги в школах. Про це зазначила Лілія Гриневич під час прес-конференції, що проходила сьогодні, 2 лютого, в приміщенні Національного університету «Києво-Могилянська академія».
На заході підбивали підсумки проекту «Комплексна психосоціальна допомога дітям, підліткам та родинам, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні». Лілія Гриневич зауважила, що в межах проекту було розроблено курс для підвищення кваліфікації вчителів «Психосоціальна допомога для розвитку стійкості до стресу у дітей».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чи може вчитель піти у відпустку отак посеред навчального року

Положення про батьківські збори

Привітання з отриманням дипломів “магістра”