Міносвіти можуть позбавити нетипових повноважень та окремої юридичної особи, - Павло Полянський

3 березня 2017 р. у Клубі КМУ за участі Прем’єр-міністра відбулася Стратегічна сесія «Державне управління: Перезавантаження».
Як наголосив держсекретар Міністерства освіти і науки України, обговорювались 4 теми:
  1. Ефективні урядові рішення;
  2. Перезавантаження міністерств;
  3. Управління людським капіталом;
  4. Агенти змін – реформаторські кадри.
Він навів стислі підсумки обговорення теми «Перезавантаження міністерств» на засіданні клубу, в якому брав участь.
Серед цілей, яких треба досягти:
  1. Визначити місію і цілі міністерств, систему оцінювання ефективності роботи міністерств та відповідальність міністрів за ефективну/неефективну роботу міністерств.
  2. Ліквідувати/позбавити міністерства невластивих повноважень (управління державними компаніями та державною власністю, надання адміністративних послуг, контрольно-наглядових функцій тощо). Позбавити міністерства статусу юридичних осіб, залишити єдину юридичну особу Кабінет Міністрів України, в якому міністерства є окремими відокремленими підрозділами.
  3. Переглянути організаційні структури міністерств відповідно до функцій та завдань (основна із яких — аналіз та формування політики у сферах відповідальності). Запровадити систему стратегічного планування на основі аналізу політики.
  4. Функції міністра та державного секретаря розмежувати, унормувати та роз’яснити.
  5. Делегувати повноваження (як інституційно — департаментам, управлінням, відділам, так і працівникам міністерств).
  6. Людський фактор в міністерстві:  здорова атмосфера як відповідальність державного секретаря;  зміни можливі — комунікація успіхів;  розвиток і сучасне навчання державних службовців, конкурентний відбір навчальних закладів, витрати на навчання та підвищення кваліфікації — 3-5% від фонду оплати праці кожного міністерства під відповідальність міністерства.
  7. Централізувати функції обслуговування, розвитку ІТ систем тощо.
Також Полянський навів перелк заходів, які треба провести для цього:
  1. Створити проектну групу реформи міністерств на чолі з прем’єр-міністром. Створити робочі групи з реформування в кожному міністерстві: або проектна група виконує реформування всіх міністерств по черзі «під ключ» разом із робочими групами міністерств, або робочі групи реформують міністерства за затвердженою методикою та під наглядом та методичними рекомендаціями проектної групи КМУ.
  2. Внести відповідні зміни в закони:  КМУ-ЦОВВ,  Про державну службу,  прийняти постанову КМУ про принципи побудови управляння та типову оргструктуру міністерств.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чи може вчитель піти у відпустку отак посеред навчального року

Положення про батьківські збори

Привітання з отриманням дипломів “магістра”