ТРИБУНА НАУКОВЦЯ ПРАКТИКАМ




Н.В.Василенко, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри управління та адміністрування КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», заслужений учитель України

ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ СУЧАСНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗАКЛАДУ В КОНТЕКСТІ ОСВІТНІХ РЕФОРМ В ОСВІТІ
Суттєвих змін зазнає процес і зміст підготовки вчителів .
Збільшиться кількість моделей підготовки вчителя.
З Концепції «Нова українська школа»

         У ситуації швидких змін у суспільстві майбутній фахівець має швидко адаптуватися до європейського освітнього простору і при цьому зробити власний внесок у збагаченні держави. Постає питання про нову роль, місію професійної освіти, що зумовлює наукову проблему пошуку, окреслення соціальної функції моделі розвитку регіональної безперервної системи в системі національної освіти України. Тому на сучасному етапі актуальною є проблема створення системи навчання, що має включати такі інноваційні технології, які би забезпечували відповідний рівень мобільності спеціаліста, який здатний швидко оволодіти професійними знаннями, вміннями, навичками й за необхідності перекваліфікуватися.

       Управління школою .- Х.: Видавнича група «Основа», лютий 2020. - №4-6.- С.8-70.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чи може вчитель піти у відпустку отак посеред навчального року

Положення про батьківські збори

Привітання з отриманням дипломів “магістра”