Школа ініціативності та підприємливості

2-5 червня 2015 року відбудеться Школа інтерактивного навчання освітян "Я професійно зростаю" для тренерів, що пройшли підготовку за програмами "Рівний-рівному", "Я - моє - здоров'я - моє життя", "Дорослішай на здоров'я". 


Тренінг-курс є ініціативою кафедри методології та управління освітою Вінницької академії неперервної освіти та спрямований на підтримку і продовження реалізації польсько-українського проекту "Шкільна академія підприємництва" у Вінницькій області.

Тема тренінгу: "Школа ініціативності та підприємливості". 

Мета: розвиток науково-методичних професійних компетентностей формування у школярів ініціативності і підприємливості як компетентностей сучасного світу. 

Тренери: 
Л.Києнко-Романюк, к. пед. н., доцент, практ. психолог, доцент каф. методології та управління освітою Вінницької академії неперервної освіти
Л.Петрова, практ. психолог, психолог-методист, методист-кореспондент каф. методології та управління освітою Вінницької академії неперервної освіти

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чи може вчитель піти у відпустку отак посеред навчального року

Положення про батьківські збори

Привітання з отриманням дипломів “магістра”