Навчаємо дітей безпеці на ігровому майданчику взимку
Щоб почуватися безпечно у довкіллі, дитина дошкільного віку має набути певний багаж знань і вмінь. Вона має не лише самостійно вирізняти основні небезпечні чинники і керуватися правилами безпечної поведінки, а й відповідно діяти за потреби Формувати навички безпечної поведінки у дітей дорослі можуть різними способами, як-от: подаючи особистий приклад проводячи бесіди щодо правил безпечної поведінки читаючи відповідну художню літературу розглядаючи та обговорюючи певні ілюстрації. Та все ж навички ліпше закріплюють, моделюючи певний спосіб поведінки в різних життєвих ситуаціях і багаторазово проживаючи його. Саме тому задля формування правил безпечної поведінки у дітлахів ліпше застосовувати проектний метод. При цьому маємо змогу не лише підвищити ефективність засвоєння правил безпечної поведінки, а й розвивати загальні здібності дітей. У підсумку такої роботи малята: практично набувають безпечної поведінки уміють пояснювати, обґрунтовувати необхідність застосування відповідних правил за екстремальних ситуацій підпорядковують свою поведінку, керуючись не так особистими мотивами, як загальноприйнятими нормами. Щоб вдало реалізувати проект, скоординуйте діяльність усіх педагогів дошкільного закладу. Основне завдання — аби діти не лише самостійно опанували правила особистої безпеки та засвоїли нові знання про загальноприйняті норми поведінки, а й застосували їх на практиці.
Коментарі
Дописати коментар