«Управління школою» №11 (527) - Квітень 2017

Внутрішньошкільні моніторингові дослідження: досвід, технології, практика

      З. В. Калашникова, директор Серебрійської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Могилів-Подільського району Вінницької обласної ради
У статті розглянуто підходи до ідеї оновлення управління спеціальної школи-інтернату, якісний рівень освіти якої забезпечують за допомогою відповідних механізмів, що отримали назву шкільного моніторингу, який розуміють як систему збирання, опрацювання та розповсюдження інформації про діяльність навчального закладу.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чи може вчитель піти у відпустку отак посеред навчального року

Положення про батьківські збори

Привітання з отриманням дипломів “магістра”