Нові ідеї для творчих вчителів
четвер, 7 травня о 16:00
Як упровадити особистісно-орієнтовану модель освіти на уроках
«Я досліджую світ»
Мета:
поділитися ефективними інструментами для упровадження
особистісно-орієнтованої моделі освіти на уроках «Я досліджую світ».
Зміст:
1. Що таке особистісно-орієнтована модель освіти та як її
реалізувати на уроках «Я досліджую світ»?
2. Чому дитиноцентризм є актуальним для нової української школи?
3. Як зробити уроки «Я досліджую світ» цікавими та ефективними
для кожного учня класу? Практичні поради та конкретні приклади.
Учасники вебінару дізнаються:
- як відмовитись від орієнтації освітнього процесу на середнього школяра
і обов’язково врахувати інтереси кожної дитини;
- чому важливо вчити учнів здійснювати інформаційні процеси
(отримувати інформацію, опрацьовувати, оцінювати, систематизувати, аналізувати тощо),
вчити працювати спільно, проводити рефлексію;
- навчаться конструювати освітній процес на засадах дитиноцентризму;
забезпечувати практичну спрямованість навчальної діяльності, взаємозв’язок особистого
розвитку дитини з її практичним досвідом;
- розвинуть професійні компетентності та ціннісне ставлення до ідей дитиноцентризму.
Як пройти навчання і отримати сертифікат?
під час оплати уважно вказуйте електронну пошту, на яку Ви отримаєте посилання на вебінар та матеріали
2. Успішно пройти тестування для перевірки якості отриманих знань.
якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей, у Вас буде змога пройти тест повторно
3. Ми відправимо сертифікат із зазначенням номеру та кількості
годин протягом 5-ти днів.
сертифікат буде надіслано на електронну адресу, яку Ви вкажете при оплаті сертифікату
Кожен учасник отримує:
- доступ до відео та навчального матеріалу;
- можливість задати питання і отримати відповідь від автора;- іменний сертифікат із номером та кількістю годин (2 години).
Як упровадити особистісно-орієнтовану модель освіти на уроках «Я досліджую світ»
четвер, 7 травня о 18:00
Перші кроки у світ читання: можливі труднощі та шляхи
їх подолання
Огляд:
Формування читацької компетентності – одне з основних завдань системи
початкової освіти, оскільки рівень читацьких навичок та умінь впливає
на загальну продуктивність навчання у подальшому.
Особистісно-орієнтований підхід передбачає врахування індивідуальних особливостей
учнів та учениць та можливих труднощів, що можуть виникнути у кожної окремої
дитини під час навчання. Вчасно визначити та подолати ці труднощі за
допомогою ігрових форм роботи – ефективне вирішення проблеми.
Мета:
поділитися ефективними інструментами профілактики, діагностики та усунення
труднощів, які виникають у процесі навчання читання.
Зміст:
- представити способи вчасної діагностики проблем у навчанні читання;
- проаналізувати найбільш поширені різновиди труднощів, що заважають
учням оволодівати комплексом необхідних навичок для самостійного читання;
- розглянути практичні засоби профілактики або подолання можливих проблем та
приклади ігрових форм роботи, ефективних у кожному конкретному випадку.
Учасники вебінару дізнаються:
- як практично реалізувати концепцію особистісно-орієнтованого навчання під час
формування читацьких навичок;
- навчаться проводити поточну діагностику читацького рівня учнів, визначати
індивідуальні причини можливих проблем та підбирати дієві засоби їх вирішення.
Як пройти навчання і отримати сертифікат?
1. Зареєструватись і сплатити вартість навчального курсу (60 грн).під час оплати уважно вказуйте електронну пошту, на яку Ви отримаєте посилання на вебінар та матеріали2. Успішно пройти тестування для перевірки якості отриманих знань.
якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей, у Вас буде змога пройти тест повторно
3. Ми відправимо сертифікат із зазначенням номеру та кількості
годин протягом 5-ти днів.
сертифікат буде надіслано на електронну адресу, яку Ви вкажете при оплаті сертифікату
Кожен учасник отримує:
- доступ до відео та навчального матеріалу;
- можливість задати питання і отримати відповідь від автора;- іменний сертифікат із номером та кількістю годин (2 години).
Перші кроки у світ читання: можливі труднощі та шляхи їх подолання
вже доступно для перегляду і підвищення кваліфікації:
автор: Васильєва Дарина Володимирівна
кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу математичної та інформатичної освіти
Інституту педагогіки НАПН України, вчитель математики ліцею "Престиж" м. Київ, автор навчальних посібників
Коли навчання стає цікавим: методи та прийоми упровадження
курсу «Я досліджую світ»
напрям: початкова школа, практичні прийоми
автор: Єресько Тетяна Павлівна
заступник головного редактора Видавничого дому «Освіта»,
учитель початкових класів, автор Видавничого дому «Освіта».
Творчі завдання у викладанні історії
напрям: історія України; всесвітня історія
автор: Дудар Ольга Володимирівна
доцент кафедри історичної та громадянської освіти ІППО ім. Б. Грінченка,
кандидат історичних наук, автор підручників і посібників
кандидат історичних наук, автор підручників і посібників
Як створювати і використовувати навчальні завдання,
які хочеться виконувати
напрям: для вчителів біології й географії, і не тільки
автор: Ягенська Галина Василівна
заслужений учитель України, кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри теорії і методики викладання шкільних предметів Волинського ІППО,
учитель біології Луцької гімназії № 21 імені Михайла Кравчука
У разі виникнення питань - напишіть нам на certificate.osvita@gmail. com
Дякуємо, що ви з нами!
Коментарі
Дописати коментар